Працюємо щоденно з 8:00 до 22:00
Гарантія | Ремонт Ник

Гарантія

Гарантія в Миколаєві  

У нашому сервісному центрі в Миколаєві ми гарантуємо високу якість ремонту та сервісу. Ми прагнемо забезпечити довготривале і надійне функціонування вашої техніки, тому кожен клієнт отримує розширену гарантію на один рік. 

Що охоплює наша гарантія? 

Наша гарантія поширюється не лише на відремонтовані компоненти, але й на всю техніку в цілому. Це означає, що якщо протягом року після ремонту повторяться попередні несправності, ми усунемо їх абсолютно безкоштовно. 

Швидке вирішення будь-яких питань 

Ми розуміємо, наскільки важливо мати справну техніку для щоденних завдань. Тому ви можете завжди розраховувати на швидке та професійне вирішення будь-яких проблем, які можуть виникнути після ремонту. Наші фахівці готові допомогти вам у найкоротші терміни. 

Чому варто обрати наш сервіс? 

Ми маємо багаторічний досвід ремонту техніки та використовуємо лише якісні запчастини. Завдяки цьому наші клієнти отримують надійний результат і впевненість у роботі свого обладнання. 

Обираючи наш сервісний центр у Миколаєві, ви отримуєте не просто ремонт, а гарантію спокою та стабільної роботи вашої техніки. 

Звертайтеся до нас — ми завжди готові допомогти!

Як викликати майстра з гарантії
Ірина Дмитренко
Доброго дня! В мене зламалася пральна машинка.

Олена Менеджер вРемонт

Доброго дня! Ми прийняли вашу заявку. Очікуйте дзівінка від майстра протягом 20 хвилин.
Ірина Дмитренко
Дуже дякую!

Олена Менеджер вРемонт

Дякуємо за звернення та гарного дня!
Крок #1

Ви залишаєте заявку із зазначеними контактними даними (або дзвоніть у call-центр)

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Доброго дня! Ви залишили заявку на сервісі вРемонт. Чим я можу вам допомогти?
Ірина Дмитренко
Доброго дня. Моя пральна машинка якось дуже дивно почала себе поводити. Вода не набирається, і центрифуга не працює.

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Розумію, це може бути досить незручно. тому давайте спробуємо розібратися одразу на місці. Надішліть мені, будь-ласка свою адресу і напротязі години я буду за цією адресою.
Ірина Дмитренко
Вул. Шевченка 25-а, 2 під’їзд. Чекатиму дзвінка. Дякую!

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Добре, будемо на зв’язку.
Крок #2

Менеджер знаходить вас у базі та передзвонює, щоб уточнити проблему

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Добре, Ірино, я провів діагностику. Здається, основна проблема в барабані та електронних компонентах, які відповідають за подачу води та режими прання. Додатково, знадобиться ремонт електричної плати.
Ірина Дмитренко
Зрозуміло, звучить досить серйозно.

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Так, але це ремонт, який можна виконати. Щодо ціни, вона буде складатися з вартості запчастин 2000грн. та послуги ремонту 1000грн.
Ірина Дмитренко
Добре, мені це підходить.
Крок #3

Майстер приїжджає, лагодить поломку та дає нову письмову гарантію на ремонт від 3 міс. до 2 років

Часті питання

Чи обов'язково потрібен талон з гарантією?

Так, пред'явлення талона з гарантією полегшить і прискорить процес підтвердження гарантійного обслуговування. Однак, якщо у вас його немає, ми постараємося перевірити гарантійні умови за іншими доступними даними.

Які контактні дані потрібно писати в заявці?

У заявці необхідно вказати ваше ім'я, номер телефону та адресу, а також опис проблеми. Це дасть змогу майстру швидко зв'язатися з вами й ефективно розв'язати проблему.

У яких випадках гарантійний ремонт буде платним?

Гарантійний ремонт буде платним, якщо виявиться, що несправність спричинена неправильною експлуатацією, впливом зовнішніх факторів або втручанням сторонніх осіб, що не покривається умовами гарантії.

Чи можна відмовитися від гарантійного ремонту, якщо майстер вже приїхав?

Так, ви можете відмовитися від гарантійного ремонту після приїзду майстра. Однак, у цьому випадку, можливо, будуть застосовані стандартні тарифи за виклик майстра і консультацію.

На що діє гарантія?

Гарантія діє на якість і виконані роботи з ремонту побутових приладів. Термін гарантії та умови визначаються залежно від виду ремонту й обговорюються під час укладення договору.